Založ si blog

Ženy o tom nič nevedia

Založiť a napísať blog rozhodne  nepatrilo medzi moje tajné sny. Písanie týchto riadkov ma presvedčilo, že novinárkou byť nechcem, no štúdium masmediálky však  prináša množstvo zaujímavých zadaní na rôzne predmety (či vás to baví alebo nebaví jednoducho musíte). Toto je jedno z nich. Pravda.sk musí mať radosť z markantného nárastu nových blogov, od mladých „nádejných“ žurnalistov. Po tom, ako sme dostali za úlohu napísať investigatívny blog som začala rozmýšľať,o čom by som tak mala napísať.

Investigatívny = “ odhaľujúci nezákonnú činnosť“.  Tém o tom, čo všetko nezákonné sa deje v našej krajine nie je málo to všetci dobre vieme. Korupcie, politické škandály a podobne. Keďže nie som investigatívny novinár a svojim príspevkom na blogu nevyriešim problémy našej spoločnosti, tak aspoň  moje „toto sa mi nepáči/nesúhlasím s tým, malo by sa s tým niečo robiť.“

Keď je váš otec  telocvikár, bývalý( sorry oci, ale už si 😀 ) futbalista, futbalový tréner, vaša sestra hrávala futbal, v skriniach samé kopačky a o 20:45 žiadne seriály, ale futbal tak sa to na vás nalepí, ani neviete kedy a začne futbal zaujímať aj vás.  Sledujem všetky športové  webové stránky, ktoré sa vo svojich rubrikách venujú futbalu, všetky výsledkové servisy a naozaj idem rada na futbalový zápas. Nikdy som nepovedala a ani nechcem tvrdiť, že rozumiem futbalu, lebo je mi jasné, že chlapi by ma zniesli pod čiernu zem, že sa pletiem do ich „remesla“.  V ten deň som šla s otcom na zápas domáceho Partizána Bardejov proti ŠK Slovanu Bratislava B. Oba tímy hrajú druhú najvyššiu futbalovú súťaž, DOXXbet ligu. Ten zápas vyhrali domáci. Bol to normálny zápas ako každý iný, no napriek tomu mi nedalo si nevšimnúť, že zopár gólových  príležitostí domácich bolo prerušených. Pán hlavný rozhodca mal problém zhodnúť sa so svojimi kolegami, pobehujúcimi po čiare ihriska. Tí ofsajd nevideli, no pán hlavný áno, a tak zapískal. Ako je už na futbale zvykom, pískali aj fanúšikovia. Na neho. Toto sa deje vždy a všade na každom futbale nie je to nič prevratné a funguje to zrejme v každom športe. Je mi jasné, že pán rozhodca chcel trošku pomôcť Slovanu, a tak musel byť ofsajd,  lebo čo ak by domáci vsietili gól a šanca vyrovnať by sa pre Slovan znížila. Vážne ? Nemôže vyhrať nejaký Partizán na východe Slovenska, lebo oni sú belasá šľachta a oni si to určite zaslúžia viac. Samozrejme nechcem spochybňovať ich prácu, ktorú mnohí vykonávajú s čistým svedomím a spokojní sú nie len hráči,ale aj fanúšikovia. A teraz sa zasmeje každý futbalista, že toto tak určite nie je. Mnohokrát videné/nevidené ofsajdy, neodpískané fauly, odpískané jedenástky, aj keď tribúny burácajú, že toto na penaltu nebolo. Všetko toto k futbalu patrí a všímam si to stále. V hľadisku sedia páni delegáti, a tí by mali dohliadať na to, či všetko prebehlo fair play. No neviem či sú dostatočne prísni, keď tento  pre  mňa „chaos“, na ktorom sa tiež viem zabaviť sa odohráva na ihriskách stále. Pred pár dňami hral Spartak Trnava zápas s AS Trenčín, pričom Trenčín to ma našliapnuté k získaniu titulu. Zápas vyhrala Trnava. Nevidela som tento zápas, no stále si minimálne prečítam diskusie s názormi fanúšikov. „Ako je možné, že vyhrali ? Rozhodca nezvládol zápas. Píp píp rozhodca pomohol Spartaku a neodpískal nič pre Trenčín a podobne.“ Isteže, na základe tohto si nemôžem vytvoriť názor na to, ako to tam vyzeralo. No zasa raz sa nadávalo na rozhodcu a zasa raz na tom určite niečo bude. Všetci si domyslíme, prečo sa toto robí a čo z toho majú páni rozhodcovia. Prečo sa fanúšikovia svojho klubu musia pozerať na to, ako niekto zámerne nechce, aby vyhrali. Je mnoho ďalších problémov, určite omnoho podstatnejších, ktoré sa v slovenskom futbale dejú, no nemám pocit, že sa nejako  výrazne riešia. No nemalo by to byť ľahostajné. Teda mne sa to rozhodne nepáči a myslím, že futbalistom, ktorí dajú do zápasu všetko, a sú „ničení“ výkonmi rozhodcov tiež nie. No toto by mali riešiť kompetentní a mali by to riešiť viac .

Tak. Čakám hejt 😉 Lebo ženy o futbale nič nevedia a nezabudnite pozerať finále LM.

Deutsche Welle

Bielorusko označilo Deutsche Welle za extrémistický a dalo mu stopku, pracovníkom hrozí väzenie

29.04.2024 22:23

Bieloruský režim sa bojí nezávislých médií a robí všetko pre to, aby ľuďom zamedzil prístup k slobodným informáciám, reagoval šéf DW.

Španielsko Sánchez zotrvanie vyšetrovanie manželka

Premiér Sánchez demisiu nepodal: Kampaň očierňovania sa neskončí

29.04.2024 21:47

Španielsky premiér dodal, že on a jeho manželka Begona Gómezová to zvládnu.

SR Bratislava CHZJD skládka Vrakuňa monitoring BAX

Exminister kritizuje zastavenie sanácie skládky vo Vrakuni, Taraba avizuje riešenie

29.04.2024 21:17

Do podzemných vôd unikajú najmä pesticídy a herbicídy. Spustenie sanačných prác sa očakávalo v roku 2018.

teplomer, horúčavy, pes

Ešte pred týždňom sneh a mráz. Leto dorazilo už aj na sever Slovenska

29.04.2024 20:17

Ešte v nedeľu letnú teplotu zaznamenali len v Mužli neďaleko Štúrova.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 2148x
Priemerná čítanosť článkov: 2148x

Autor blogu

Kategórie

Archív